Klachtenprocedure

Alle medewerkers van de aangesloten zorgverleners doen hun best om u op een serieuze wijze van dienst te zijn. Wanneer u een klacht heeft over de bejegening of de behandeling kunt u die het best bespreken met de betreffende huisarts of diëtiste. Ook als u een officiële klacht heeft, dan verzoeken wij u deze bij uw behandelaar in te dienen.

 

Als uw klacht betrekking heeft op een van onze zorgprogramma’s en u kunt hiervoor niet terecht bij uw directe zorgverlener neemt u dan contact op met de zorggroep of meld uw klacht via het Klachtenformulier

 

Zorggroep Haringvliet is aangesloten bij de  Stichting Klachten & Geschillen Eerstelijnszorg.

 

Lees hier meer over onze klachtenprocedure.

2019 | Zorggroep Haringvliet | Alle rechten voorbehouden | Privacy statement

2019
Zorggroep Haringvliet
Alle rechten voorbehouden
Privacy statement